حلماحلما، تا این لحظه: 12 سال و 18 روز سن داره

*** حلما***

زندگی من!!! تولدت مبارک...

1392/2/11 23:56
نویسنده : مامان
485 بازدید
اشتراک گذاری

 

هدیه ای از آسمان برای؛
روز تولدت رسید.
و دیدم هیچ چیز
گلم را
جز عشق مادرانه ای
لایق نیست.
تولدت مبارک

امروز یعنی ١١ اردیبهشت، روز تولد زندگی من، دخترم... حلماست.

دخترم، نفس مامان فقط میتونم بگم که عاشقانه دوستت دارم. تولد یک سالگی ات مبارک.

امشب به مناسبت میلاد حضرت زهرا و روز مادر و تولد حلما جونم رفتیم بیرون و یک جشن سه نفره داشتیم. امسال اولین سال تولد دخملی هست.

جیگر طلای مامان فقط میخواست بغل مامانی و بابایی باشه اصلا آروم و قرار نداشت  با کلی بازی و سرگرمی چند دقیقه ای توی صندلی غذا گذاشتیم. 

 

عسل مامان میخواست شمع و با دستش خاموش کنه... دستش میسوخت اما باز هم دستشو میزد به شمع که خاموشش کنه...

دخملی مامان خیلی دوستت دارم...

بهترینهارو برات آرزو دارم ...

مامانی  قربون خنده هات بشم من...

عسلم!!!

زندگیت را با لبخند هایت نگاه کن نه با اشکهایت

سالهای عمرت را با دوستانت بشمار نه با تعداد شمع های روی کیک تولدت . . .

عشق من!!! یادت باشه که من و بابایی خیلی دوستت داریم و همیشه برای تربیت  و پرورش بهتر و آسایش تو تلاش می کنیم.

عمر من!!! یادت بمونه که تو همه زندگی ما هستی و خیلی دوستت داریم.

حلما!!! این رو هم یادت بمونه که مادر و پدر بزرگترین موهبت الهی هستند ...

پدرت تکیه گاه و پشتوانه ای محکم برای توست.

مادرت مونس و همدم  و یار تو در همه مراحل زندگی توست.

همیشه از لحظاتی که با پدر و مادرت هستی لذت ببر...   همانطور که ما هم از لحظات با تو بودن لذت میبریم.

از خداوند بزرگ میخواهم که تو را به ما و ما را به تو ببخشد.

دنیای من !!! تولدت مبارک...

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان محمدسروش
15 اردیبهشت 92 9:09
تولدت مبارک خانم خانما!!!
مجید
7 خرداد 92 8:46
سلام دختر بابایی تولدت مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به *** حلما*** می باشد