حلماحلما، تا این لحظه: 12 سال و 18 روز سن داره

*** حلما***

حلما کوچولو یک ماهه می شود!!!!

1391/3/11 11:56
نویسنده : مامان
311 بازدید
اشتراک گذاری

 

     دختر خشگل مامانniniweblog.comامروز یک ماهه شد ...

    هم من و هم بابایی خدا رو شکر میکنیم که خدا هدیه ای به این زیبایی بهمون داده.niniweblog.com

 

    به مناسبت یک ماهگی دخترم دیشب بابایی زحمت کشید و یک کیک قشنگ خرید و سه نفریniniweblog.com

 

   تولد یک ماهگی دخترمون رو جشن گرفتیم.

niniweblog.com

   جاتون خالی خیلی خوش گذشت..اما حلما جونم خیلی خسته شد niniweblog.comچون کلی ازش عکس گرفتیم ...

حلمای مامان خیلی دوستت دارم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آشنا
11 خرداد 91 16:05
مبارکه مبارکه.... خدا دختر نازتون رو براتون حفظ کنه. ماشالله. پس یک ماهه که طعم مادری رو می چشی... من هم منتظر روزهای مادرانه ام هستم. به من سر هم سر بزنید.
مجید
12 خرداد 91 10:44
سلام دختر نازم،
مجید
12 خرداد 91 10:45
تولدت مبارک دخترم
خاله شقایق
17 خرداد 91 22:31
تولدت مبارک عزیزه دلم .ایشالا که صدساله بشی خانم خوشگل
عمو سعید
20 خرداد 91 8:58
به نام خداوند مهر و محبت سلام و درود بر دوستان خوبم دادش گلم مجید و همسر خوبش انشاء الله خدای مهربون همراه و نگهدار این گل کوچیک و دوستداشتنیتون باشه و همیشه سالم و شاد باشه و باشید و ما را هم از شادیهاتون با خبر کیند. از مطالعه این بلاگ خیلی خوشحال شدم و از خداوند مهربون بهترین آرزوها را اول برای این پدر و مادر عزیز و دوم برای نو گلشون دارم. انشاء الله زیر سایه الطاف خداوندی بزرگ میشه و باعث افتخار هممون میشه. حق یارتون.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به *** حلما*** می باشد