حلماحلما، تا این لحظه: 12 سال و 18 روز سن داره

*** حلما***

6 ماه گذشت!!!!

1391/8/15 11:32
نویسنده : مامان
462 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم چقدر زود گذشت ... هر روز که میگذره بیشتر بهت وابسته میشم و میفهمم که چقدر دوستت دارم...

 عشق مامان روز به روز خشگل تر و شیطون تر و بانمک تر میشه... تازگیها  یکم سینه خیز میره ، کلی سر و صدا میکنه و از خودش صدا در میاره میگه ماماماما... وای خدای من دلم برای دخملم ضعف میره...دیگه کم کم داره  بدون کمک میشینه... خیلی برام عزیزی نازنین مامان

 

niniweblog.com

 

چند روز قبل از 6 ماهگی حلمای مامان، تولد باباجون کاظم بودرفتیم خونه باباجون و با خاله ها تولد بابا جون و جشن گرفتیم ....

جاتون خالی کلی خوش گذشت ...

خدایا همه عزیز جون ها و بابا جون ها و آقا جون ها و مامان جون ها رو برای نی نی گوگولیهاشون حفظ کن...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عروسک خانوم
15 آبان 91 11:49
نازیییییییییییییییییییییییییی چه بزرگ شده این ناناز
مامان بهراد
15 آبان 91 11:56
ما اومدیم با یه ایده جدید می خوایم یه وبلاگ تاسیس کنیم البته با کمک شما دوستای عزیزم با موضوع ♥♥دکوراسیون منزل ♥♥قضیه از این قراره که شما عکسای منزل خودتون رو برام میفرستید (حالا میتونه اتاق باشه اشپزخونه باشه یا حمام و حال و پذیرائی..) و من بهترین ایده ها رو با ادرس وبلاگ خودتون اونجا ثبت می کنم و بین مقالات عکس های دکوراسیون رو براتون میزارم... عکس ها رو اپلود کنید ادرسش رو به ادرس:http://decoretak.blogfa.com در نظرات برام بذارید . اینم آدرس وبلاگ پسرمه : http://behraaaad.blogfa.com/ منتظرتون هستم.........................
مامان ارغوان
15 آبان 91 12:04
ماشالاه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به *** حلما*** می باشد